понеділок, 23 листопада 2020 р.

                                  24 листопада, 2020 р.

10 клас - завдання НА УРОК  із всесвітньої історії

(виконувати ПІД ЧАС УРОКУ):
Записуємо у зошити

Число 

Класна робота

Тема уроку

Практична робота. Вогнища напруженості в міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння


1.     Робота з історичним джерелом.

-       Опрацюйте «14 пунктів» В. Вілсона 

-       Які основні напрямки світової політики США розглядаються у наведеному документі?

-       Що відповідало прагненням народів, а що було претензією на світове лідерство?

-       Поміркуйте, що стояло за тезами «свободу морів», «свободу торгівлі», «справедливе рішення колоніальних проблем» тощо.

-       Чи вдалося В. Вільсону реалізувати свою програму, визначену в «14 пунктах»?

2.     Робота з контурними картами.

-       Позначте на контурній карті територіальні зміни за Сен-Жерменським договором; Тріанонським договором.

3.     Робота з таблицею.

-       Заповніть таблицю.

Рурський конфлікт

Рік

·       





Причини

·        неспроможність Німеччини сплатити репарації, визначені 1921 р.

Зміст

·     




Результат

·        США та Великобританія засудили окупацію.

·        Восени 1923 р. французькі війська були виведені із Рурської області.

·        Ліга Націй доклала зусиль для розв’язання репараційної проблеми, наслідком чого стали план Дауеса і план Юнга.

-       Зробіть висновок про причини та наслідки Рурського конфлікту.

4.     

-       Пригадайте що таке Версальсько-Вашингтонська система?

Версальсько-Вашингтонська система – система міжнародних домовленостей, що визначала відносини у світі після закінчення Першої світової війни.


-       Розподіліть твердження у дві колонки та дайте їм заголовки.

Досягнення системи

Суперечності системи

·        Стала основою післявоєнної міжнародної  стабілізації.

·        Сприяла розрядці післявоєнної напруженості.

·        Оновила принципи міжнародних відносин.

·        Створено Лігу Націй – першу міжнародну організацію для координації відносин між державами.

·        Визнано суверенітет ряду європейських держав.

·        Китай зумів зберегти територіальну цілісність.

·        США посилили свою роль у світі, перетворившись на кредитора Європи.

·        Умови миру були несправедливі до переможених народів, що призвело до наростання реваншистських настроїв.

·        Не взято до уваги реальні можливості переможених із виплати репарацій.

·        Поза системою опинилася Радянська Росія.

·        Під виглядом мандатної системи фактично залишилася колоніальна система.

·        Ліга Націй нехтувала інтересами неєвропейських країн.

·        Центральна Європа стала регіоном політичної нестабільності, оскільки новостворені держави мали взаємні претензії.

·        У новостворених державах проживали численні національні меншини, що призвело до загострення національного питання.



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підготуватися до тематичного оцінювання, провторити параграф 4-5


                                    9   клас

9   клас - завдання НА УРОК  з  історії  України

(виконувати ПІД ЧАС УРОКУ):
Записуємо у зошити

Число 

Класна робота

Тема уроку


Особливості модернізації економіки в українських землях



1.    Опрацювати параграф 17

2.Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=XWZrGLYRCFE



https://www.youtube.com/watch?v=t9tVg1twzGw&list=PLv6ufBUWdRi1xvmFlbPavmrfcCS2K4TRO&index=17

Реформи 60 70-х рр. ХІХ ст. мали буржуазний характер, але залишали багато феодальних пережитків поміщицьку власність на землю, відсутність демократичних свобод (слова, зборів і т.п.), свавілля царських чиновників і поліції.

Реформи 60 — 70 років XIX ст., особливо скасування кріпаччини, створювали умови для розвитку нового ладу капіталізму.

Основні ознаки капіталізму

1.  Товарні (орієнтовані на продаж товарів) сільське господарство і промисловість.

2.  Наявність вільної робочої сили (працівники, що не є кріпаками, а особисто незалежні люди).

3.  Найми працівників (як в сільському господарстві, так і в промисловості) на роботу за певну платню.

4.  Поява нової соціальної групи – капіталістів – власників маєтків або підприємств.

5.  Технічний прогрес.

Новий суспільний лад швидко формується в Наддніпрянській Україні.

Особливості економічного розвитку України 


(записати в зошит)

1.       Великі підприємства часто належали іноземцям.

2.            Промисловий переворот захопив всі галузі промисловості, але в деяких майже до XIX ст. зберігалися феодальні відносини (харчова, переробна промисловість).

3.            Економіка України формувалась в основному як така, що виробляла сировину або напівфабрикати (чавун, залізо, вугілля, цукор). Готова продукція ввозилась з Росії. Це дає підстави говорити про колоніальну експлуатацію України (особливо якщо врахувати, що ціни на готову продукцію в кілька разів були вищі, аніж на сировину). В сільському господарстві, як і в промисловості, почав розвиватися капіталізм.


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати §17




                                                  7   клас

7 клас - завдання НА УРОК  із всесвітньої  історії 

(виконувати ПІД ЧАС УРОКУ):
Записуємо у зошити

Число 

Класна робота

Тема уроку

 "Три стани середньовічного суспільства. Феодалізм."

.    Опрацювати параграф 9

2.Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=Ze1bU-XpmAs&list=PLv6ufBUWdRi35Ay0NqOktWuF5BAN0dgay&index=15 

Історична довідка:

У середні віки слова «феодал» і «феодальне суспільство» не використовувались. Їх стали вживати значно пізніше в 17 – 18 ст. с початку вони мали сварливий характер: визначали відсталий суспільний устрій і людей, які відстоювали його. В історичній науці ці слова почали використовувати ще пізніше, але в більш широкому розумінні слова.

Мовою документів. Опрацювати історичне джерело.  

Епископ Адальберон Ланский о трех сословиях

Первое сословие – воины, за щитники церкви и народа, всех без исключения, как сильних, так и слабих. Второе сословие – крестьяне; эти несчастные люди имеют что – то лиш ценоз тяжелого труда. Всем – деньгами, одеждой, пищей – обеспечивают они весь мир. Ни один свободный человек не смог бы прожить без крестьян. Крестьянин кормит хозяїна, который утверждает, что он кормит крестьянина. Итак, дои Божий (общество) разделяется на три части:одни моляться, другие воюют, еще кто – то трудится. Тричасти не страдают от своїй отделенности: услуги, предоставленный одной из них, создают условия для труда двух других; соответственно каждая часть заботится о целом. Итак, этот тройственный союз остается единственным, благодаря чему господтвует закон, а люди наслаждаются миром.

Учні коротко заповнюють таблицю в робочому конспекті 

заповнити таблицю  про три стани суспільства

Перший стан

Другий стан

Третій стан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Вивчити поняття, параграф № 7 опрацювати




 6 клас   - завдання НА УРОК  з  історії  


(виконувати ПІД ЧАС УРОКУ):
Записуємо у зошити

Число 

Класна робота

Тема уроку

«Давня Індія»

1.    Опрацювати параграф 20

2. При вивчені теми раджу скористатися відео

https://www.youtube.com/watch?v=9CT6MNiFVCs&list=PLv6ufBUWdRi2T_CmGgPX7VGhpxFg9YkH8

https://www.youtube.com/watch?v=1wcXODtpVz4&list=PLv6ufBUWdRi2T_CmGgPX7VGhpxFg9YkH8&index=3



      I.            Домашнє завдання.

1)    Опрацювати § 20 підручника.

За текстом підручника створіть малюнок житла давніх індійців




Немає коментарів:

Дописати коментар

 7 клас  Всесвітня історія Практична робота. Замок. Рицарські традиції. Життя селян. Опрацювати §10 Перегляньте відео Замки (4 хв. 13 сек.) ...