середа, 18 листопада 2020 р.

                               19 листопада, 2020 р.


                 6 клас   - завдання НА УРОК  з  історії  


(виконувати ПІД ЧАС УРОКУ):
Записуємо у зошити

Число 

Класна робота

Тема уроку

Перська держава

1.    Опрацювати параграф 19

2. При вивчені теми раджу скористатися відео

https://www.youtube.com/watch?v=qRRXw4kk_LU&list=PLv6ufBUWdRi1vnXThTr2F1FHQaXIphDRO&index=35.    


https://www.youtube.com/watch?v=NdtcUo9Z-M4&list=PLv6ufBUWdRi1vnXThTr2F1FHQaXIphDRO&index=32



3. Домашнє завдання. Опрацювати матеріал підручника, виконати завдання на контурній карті.


                                  9   клас

9   клас - завдання НА УРОК  з  історії  України

(виконувати ПІД ЧАС УРОКУ):
Записуємо у зошити

Число 

Класна робота

Тема уроку

Ліквідація кріпацтва  та реформи 1860-1870-х років

1.    Опрацювати параграф 16

2. При вивчені теми раджу скористатися відео

https://www.youtube.com/watch?v=8oD60GEWUyU&list=PLv6ufBUWdRi1xvmFlbPavmrfcCS2K4TRO&index=15

https://www.youtube.com/watch?v=yEnADwk_kSI&list=PLv6ufBUWdRi1xvmFlbPavmrfcCS2K4TRO&index=16


3.На основі матеріалу уроку визначте наслідки селянської реформи 1861року та заповніть відповідну колонку таблиці.

І варіант – позитивні наслідки;  ІІ варіант – негативні наслідки

Позитивні наслідки

Негативні наслідки

 

 



Домашнє завдання.

-         Опрацювати відповідний параграф.

-         .

-         Заповнити аркуш  в зошиті для учнів 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Аркуш для учнів

Селянська реформа 1861 року

Формуємо хронологічну компетентність:

Зазначте дату:

Скасування кріпосного права  - ___________________________________________;

ІІ. Формуємо просторову компетентність

Позначте на карті території України, де  в ході селянської реформи селянські наділи зменшилися

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Заповніть схему «Селянська реформа»

«Селянська реформа» 1861р.

Наслідки

Причини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


                Завершіть твердження

Основні права поміщиків

Основні недоліки аграрної реформи

Позитивні риси аграрної реформи

1.    Збереження права власності на  __________

2.    Право відрізати на свою користь _____________

3.    Право за заміну ___________

4.    Право звільняти без землі _________________________

5.    Право приймати в односторонньому порядку рішення про ______________

1.  Поміщицька земля залишалася _______________

2.  За землю селянам потрібно було _____________________

3.  До викупу земля селяни мали відробляти ________________

4.  Селяни втратили ___________

5.  Залишалася общинна кругова порука ______________________

1.    Скасовувалося ____________

__________________________

2.    Відмінялося прикріплення __________

3.    Селяни звільнялися від оброку та _________________

4.    Селяни отримали право бути власниками _______________

5.    Селяни отримали право ставати членами ___________

________________________

 

IV. Формуємо логічно - мовленнєву компетентність:

Дайте визначення понять: реформа, викупні платежі

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  V. Формуємо аксіологічну компетентність:

Яким, на вашу думку, було історичне значення проведення селянської реформи 1861 року

              ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                     

                                          7   клас

7 клас - завдання НА УРОК  із всесвітньої  історії 

(виконувати ПІД ЧАС УРОКУ):
Записуємо у зошити

Число 

Класна робота

Тема уроку

 ЗВ'ЯЗОК ЛЮДИНИ І ПРИРОДИ . РУХ НАСЕЛЕННЯ.

1.Опрацювати параграф 8

2.При вивчені теми раджу скористатися відео

https://www.youtube.com/watch?v=eDkw-SWituE&list=PLv6ufBUWdRi35Ay0NqOktWuF5BAN0dgay&index=30

3.Робота з історичним джерелом

Ознайомтесь з віршем поета ХІІ ст. Етьєна Фужера і дайте відповідь на запитання.

Священика уділ за всіх молитися.

А рицаря на полі бою битися

І славою в борні покритися.

Обов’язки селян трудитися.

1.  На які три стани ділилося середньовічне суспільство?

2.  Які обов’язки покладалися на представників кожного стану?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:


Параграф 8


Немає коментарів:

Дописати коментар

 7 клас  Всесвітня історія Практична робота. Замок. Рицарські традиції. Життя селян. Опрацювати §10 Перегляньте відео Замки (4 хв. 13 сек.) ...