19 листопада, 2020 р.
6 клас - завдання НА УРОК з історії
Число
Класна робота
Тема уроку
Перська держава
1. Опрацювати параграф 19
2. При вивчені теми раджу скористатися відео
https://www.youtube.com/watch?v=qRRXw4kk_LU&list=PLv6ufBUWdRi1vnXThTr2F1FHQaXIphDRO&index=35.
https://www.youtube.com/watch?v=NdtcUo9Z-M4&list=PLv6ufBUWdRi1vnXThTr2F1FHQaXIphDRO&index=32
3. Домашнє
завдання. Опрацювати
матеріал підручника, виконати
завдання на контурній карті.
Число
Класна робота
Тема уроку
Ліквідація кріпацтва та реформи 1860-1870-х років
1. Опрацювати параграф 16
2. При вивчені теми раджу скористатися відео
https://www.youtube.com/watch?v=8oD60GEWUyU&list=PLv6ufBUWdRi1xvmFlbPavmrfcCS2K4TRO&index=15
https://www.youtube.com/watch?v=yEnADwk_kSI&list=PLv6ufBUWdRi1xvmFlbPavmrfcCS2K4TRO&index=16
3.На основі матеріалу уроку визначте
наслідки селянської реформи 1861року та заповніть відповідну колонку таблиці.
І варіант – позитивні наслідки; ІІ варіант – негативні наслідки
Позитивні
наслідки |
Негативні
наслідки |
|
|
Домашнє
завдання.
-
Опрацювати відповідний параграф.
-
.
-
Заповнити аркуш в зошиті для учнів
Аркуш для учнів
Селянська реформа 1861
року
Формуємо хронологічну
компетентність:
Зазначте дату:
Скасування
кріпосного права -
___________________________________________;
ІІ. Формуємо просторову
компетентність
ІІІ. Заповніть схему «Селянська реформа»
«Селянська реформа» 1861р. Наслідки Причини
Завершіть твердження
Основні права поміщиків |
Основні недоліки аграрної
реформи |
Позитивні риси аграрної реформи |
1.
Збереження права
власності на __________ 2.
Право відрізати на
свою користь _____________ 3.
Право за заміну
___________ 4.
Право звільняти без
землі _________________________ 5.
Право приймати в
односторонньому порядку рішення про ______________ |
1.
Поміщицька земля залишалася
_______________ 2.
За землю селянам потрібно
було _____________________ 3.
До викупу земля
селяни мали відробляти ________________ 4.
Селяни втратили
___________ 5.
Залишалася общинна
кругова порука ______________________ |
1.
Скасовувалося ____________ __________________________ 2.
Відмінялося
прикріплення __________ 3.
Селяни звільнялися
від оброку та _________________ 4.
Селяни отримали
право бути власниками _______________ 5.
Селяни отримали
право ставати членами ___________ ________________________ |
IV. Формуємо логічно -
мовленнєву компетентність:
Дайте визначення понять: реформа, викупні
платежі
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
V. Формуємо аксіологічну
компетентність:
Яким,
на вашу думку, було історичне значення проведення селянської реформи 1861 року
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Число
Класна робота
Тема уроку
2.При вивчені теми раджу скористатися відео
https://www.youtube.com/watch?v=eDkw-SWituE&list=PLv6ufBUWdRi35Ay0NqOktWuF5BAN0dgay&index=30
3.Робота з історичним джерелом
Ознайомтесь
з віршем поета ХІІ ст. Етьєна Фужера і дайте відповідь на запитання.
Священика
уділ за всіх молитися.
А рицаря на
полі бою битися
І славою в
борні покритися.
Обов’язки
селян трудитися.
1. На які три стани ділилося середньовічне
суспільство?
2. Які обов’язки покладалися на представників кожного стану?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
Параграф 8
Немає коментарів:
Дописати коментар