10 клас
18 листопада, 2020 р.
Число
Класна робота
Тема уроку
Міжнародні відносини в 1920-х роках
1. Опрацювати параграф 5
Робота над формуванням понять і термінів.
Записати поняття в зошиті.
Ізоляціонізм — напрям в офіційній зовнішній політиці, в основу якого покладено ідею незалученості у справах за межами певної держави, та метою
якого є досягнення усіх нагальних цілей розвитку держави виключно силами цієї
держави, без залучення економічного чи політичного співробітництва з іноземними
державами або наддержавними структурами.
Анексія
— насильницьке приєднання, загарбання однією державою території іншої держави
(або народу) з порушенням міжнародного права.
Контрибуція
— платіж переможеної держави державі-переможниці.
Мандатні
території — назва колишніх
колоніальних володінь Німеччини та Османської імперії, які були передані лігою
націй під управління країнам-пе-реможницям на підставі мандату.
Пацифізм
— антивоєнний рух, який виник ще наприкінці ХІХ ст. в окремих країнах і набув
міжнародного масштабу після Першої світової війни.
Репарації —
відшкодування переможеною у війні державою матеріальних збитків у грошовій або
іншій формі державі-переможниці.
Статус-кво — в міжнародному праві положення, які існують на
певний мо-мент.
Гонка озброєнь —
це політичне протистояння двох або декількох держав (а частіше — цілих
військових блоків) за перевагу в області збройних сил. Під час такого
протистояння кожна з сторін робить величезні запаси зброї, нама-гаючись
встановити паритет з супротивником або обігнати його. У загально-му сенсі
термін «гонка озброєнь» можна застосувати до будь-якого, по суті безглуздого
протистояння за володіння більшою військовою потужністю.
Сепаратний мир — мирний
договір або перемир'я, укладені з противником однією з держав, що
входить до коаліції країн, які ведуть війну, без
відома чи згоди своїх союзників.
2.Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=fxRYi8_lTpc
3.Опрацювати текст підручника, заповнити таблицю
ПОДІЇ МІЖНАРОДНИХ
ВІДНОСИН В 20-е рр.
Подія |
Дата |
Основні рішення
|
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
1. Опрацювати текст підручника.
Число
Класна робота
Тема уроку
Українське питання в контексті міжнародних відносин.
1. Опрацювати параграф 15
2.Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=gLO2NRYXF4k
3.Заповніть таблицю, порівнявши селянські рухи «Київська
козаччина» та похід «У Таврію за волею»:
Критерії порівняння |
«Київська козаччина» |
похід «У Таврію за волею» |
Дата |
|
|
Привід |
|
|
Перебіг подій |
|
|
Результати т а
наслідки |
|
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Опрацювати
§15
2.
Виписати хронологію подій.
Число
Класна робота
Тема уроку
Юридична відповідальність:поняття, підстави, види.
1. Опрацювати § 8
2 .Записати поняття в зошиті.
Робота за поняттями
Прямий умисел — коли суб’єкт усвідомлює протиправність свого діяння, передбачає
суспільно небезпечні та шкідливі наслідки і бажає настання саме таких
наслідків.
Непрямий
умисел — суб’єкт усвідомлює протиправність свого діяння,
передбачає його негативні наслідки, але байдуже ставиться до можливості їх
настання.
Також умисел поділяють на завчасно обдуманий, такий,
що виник раптово, неконкретизований. Необережність, у свою чергу, залежно від вольового
критерію поділяють на самовпевненість та недбалість.
Самовпевненість
— коли суб’єкт усвідомлює протиправність свого діяння, передбачає можливість
настання його негативних наслідків, проте легковажно сподівається, що вони не
виникнуть.
Недбалість
— коли суб’єкт усвідомлює протиправність свого діяння, але не передбачає
можливості настання його негативних наслідків, хоча повинен був і міг їх
передбачити.
Крайня необхідність—
це вимушене заподіяння
шкоди правоохоронюваним інтересам з метою усунення загрожуючої небезпеки, якщо
вона в даній обстановці не могла бути усунена іншими засобами і якщо заподіяна
шкода.
Необхідною обороною визнаються дії, вчинені з метою захисту
охоронюваних законом прав та інтересів особи.
3.Складіть
таблицю
|
Спільне |
Відмінне |
Злочин
|
|
|
Проступок
|
|
|
Параграф
21.
Підготувати
правопорушення, які існують сьогодні в соціальних мережах.
Число
Класна робота
Тема уроку
Історичні джерела та їхні різновиди.
1. Опрацювати § 12
2. Запис у зошит
Історичне джерело – це письмові
документи, предмети, будівлі та
інші пам’ятки, які
відображають історичні події
та явища .
Археологія – наука, що займається вивченням речових джерел.
Музей – установа, в якій збирають, вивчають і виставляють для огляду знаряддя праці, предмети побуту, книги, монети, документи, картини тощо.
Домашнє завдання
Прочитати та опрацювати § 12
Немає коментарів:
Дописати коментар