вівторок, 17 листопада 2020 р.

                                                                   10 клас

 18 листопада, 2020 р.

10 клас - завдання НА УРОК  із всесвітньої історії

(виконувати ПІД ЧАС УРОКУ):
Записуємо у зошити

Число 

Класна робота

Тема уроку

Міжнародні відносини в 1920-х роках


1.    Опрацювати параграф 5

Робота над формуванням понять і термінів.

  Записати поняття  в зошиті.

Ізоляціонізм — напрям в офіційній зовнішній політиці, в основу якого покладено ідею незалученості  у справах за межами певної держави, та метою якого є досягнення усіх нагальних цілей розвитку держави виключно силами цієї держави, без залучення економічного чи політичного співробітництва з іноземними державами або наддержавними структурами.

Анексія — насильницьке приєднання, загарбання однією державою території іншої держави (або народу) з порушенням міжнародного права.
Контрибуція — платіж переможеної держави державі-переможниці.
Мандатні території — назва колишніх колоніальних володінь Німеччини та Османської імперії, які були передані лігою націй під управління країнам-пе-реможницям на підставі мандату.
Пацифізм — антивоєнний рух, який виник ще наприкінці ХІХ ст. в окремих країнах і набув міжнародного масштабу після Першої світової війни.
Репарації — відшкодування переможеною у війні державою матеріальних збитків у грошовій або іншій формі державі-переможниці.
Статус-кво — в міжнародному праві положення, які існують на певний мо-мент.

Гонка озброєнь — це політичне протистояння двох або декількох держав (а частіше — цілих військових блоків) за перевагу в області збройних сил. Під час такого протистояння кожна з сторін робить величезні запаси зброї, нама-гаючись встановити паритет з супротивником або обігнати його. У загально-му сенсі термін «гонка озброєнь» можна застосувати до будь-якого, по суті безглуздого протистояння за володіння більшою військовою потужністю.
Сепаратний мир  —  
мирний договір  або перемир'я, укладені з противником однією з держав, що входить до  коаліції країн, які ведуть війну, без відома чи згоди своїх союзників.

2.Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=fxRYi8_lTpc


3.Опрацювати текст підручника, заповнити таблицю

 

                           ПОДІЇ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН В 20-е рр.

 

Подія

Дата

Основні рішення

 


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати текст підручника.


                               9   клас

9   клас - завдання НА УРОК  з  історії  України

(виконувати ПІД ЧАС УРОКУ):
Записуємо у зошити

Число 

Класна робота

Тема уроку

Українське питання в контексті міжнародних відносин.


1.    Опрацювати параграф 15

2.Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=gLO2NRYXF4k

3.Заповніть таблицю, порівнявши селянські рухи «Київська козаччина» та похід «У Таврію за волею»:

Критерії порівняння

«Київська козаччина»

похід «У Таврію за волею»

Дата

 

 

Привід

 

 

Перебіг подій

 

 

Результати т а наслідки

 

 


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.     Опрацювати §15 

2.     Виписати хронологію подій.



                                  9   клас

9   клас - завдання НА УРОК  з основ правознавства

(виконувати ПІД ЧАС УРОКУ):
Записуємо у зошити

Число 

Класна робота

Тема уроку

Юридична відповідальність:поняття, підстави, види.

1.    Опрацювати  § 8


2 .Записати поняття  в зошиті.

Робота за поняттями

Прямий умисел — коли суб’єкт усвідомлює протиправність свого діяння, передбачає суспільно небезпечні та шкідливі наслідки і бажає настання саме таких наслідків.

Непрямий умисел — суб’єкт усвідомлює протиправність свого діяння, передбачає його негативні наслідки, але байдуже ставиться до можливості їх настання.

Також умисел поділяють на завчасно обдуманий, такий, що виник раптово, неконкретизований. Необережність, у свою чергу, залежно від вольового критерію поділяють на самовпевненість та недбалість.

 Самовпевненість — коли суб’єкт усвідомлює протиправність свого діяння, передбачає можливість настання його негативних наслідків, проте легковажно сподівається, що вони не виникнуть.

 Недбалість — коли суб’єкт усвідомлює протиправність свого діяння, але не передбачає можливості настання його негативних наслідків, хоча повинен був і міг їх передбачити.

Крайня необхідністьце вимушене заподіяння шкоди правоохоронюваним інтересам з метою усунення загрожуючої небезпеки, якщо вона в даній обстановці не могла бути усунена іншими засобами і якщо заподіяна шкода.

Необхідною обороною визнаються дії, вчинені з метою захисту охоронюваних законом прав та інтересів особи.

 


3.Складіть таблицю

 

Спільне

Відмінне

Злочин

 

 

Проступок

 

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННя


Параграф 21.

Підготувати правопорушення, які існують сьогодні в соціальних мережах.



                                       5   клас

5   клас - завдання НА УРОК  з  історії  України

(виконувати ПІД ЧАС УРОКУ):
Записуємо у зошити

Число 

Класна робота

Тема уроку

                                 Історичні джерела  та їхні різновиди.


1.    Опрацювати  § 12

2. Запис у зошит

Історичне джерело – це  письмові  документи,  предмети,  будівлі та  інші  пам’ятки,  які  відображають  історичні  події  та  явища .


Археологія – наука, що займається вивченням речових джерел. 

Музей – установа, в якій збирають, вивчають і виставляють для огляду знаряддя праці, предмети побуту, книги, монети, документи, картини тощо.


 Домашнє завдання

 

Прочитати та опрацювати § 12



Немає коментарів:

Дописати коментар

 7 клас  Всесвітня історія Практична робота. Замок. Рицарські традиції. Життя селян. Опрацювати §10 Перегляньте відео Замки (4 хв. 13 сек.) ...