понеділок, 16 листопада 2020 р.

           ВІТАЮ ВСІХ УЧНІВ У НОВОМУ БЛОЗІ!


Знову починаємо

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ.                         

                              17.11.2020р. 

                                                                 10 клас

10 клас - завдання НА УРОК  із всесвітньої історії

(виконувати ПІД ЧАС УРОКУ):
Записуємо у зошити

Число 

Класна робота

Тема уроку

Паризька мирна конференція

 

1.    Опрацювати параграф 4

2. Записати в зошит

Основні поняття і терміни: «Паризька мирна конференція», «Версальський договір», «Ліга Націй».

Репарації — вид матеріальної відповідальності держави-агресора, що полягав у відшкодуванні за мирним договором збитків, завданих державам, що зазнали нападу.

Репарація — повне або часткове відшкодування (за мирним договором або іншими міжнародними актами) державою, що розв’язала агресивну війну, збитків, заподіяних державі, що зазнала нападу.

Контрибуція — 1) примусові післявоєнні платежі, які сплачує держава, яка зазнала поразки у війні, державам-переможницям; 2) примусові грошові чи натуральні стягнення з населення, які проводять війська однієї з воюючих країн на захопленій території противника. Сучасним міжнародним правом заборонена. 


3.    При вивчені теми раджу скористатися відео

https://www.youtube.com/watch?v=CnihA7Npu9M&list=PLEvVFG9hzxfWxloBPIxy8Alsjt1dr8_jw&index=1&t=22s

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:
вивчити матеріал за ст. 26-31.Відповідати на запитання . 

                                           9   клас

9   клас - завдання НА УРОК  з  історії  України

(виконувати ПІД ЧАС УРОКУ):
Записуємо у зошити

Число 

Класна робота

Тема уроку

Практичне заняття.

Повсякденне життя в першій половині 19 ст.

 

1.Практичне заняття: Повсякденне життя. Становище жінки.Підготувати міні-проект про повсякденне життя мешканців України (селян, міщан, торговців, поміщиків) в першій половині ХІХст.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

Підготувати міні-проек


                                        7   клас
7 клас - завдання НА УРОК  з  історії  України

Тематичний контроль

 «Київська держава (Русь-Україна) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.»

 


 

    Завдання І (по 0,5 балів за кожну правильну відповідь)

 

1. Хто започаткував карбування власних грошей:

     А  Святослав;       Б Ярослав;

     В Володимир;      Г Ігор.

2. Християнство було прийняте:

     А 980 р.;          Б 1000 р.;           

     В 1015 р.;        Г 988 р.

3. У 1037 р. було споруджено:

     А Золоті ворота;              Б Десятинну церкву;

     В Софійський собор;      Г Собор Св. Юра.

4. Першу бібліотеку в Русі заснував:

    А Ярослав Мудрий;      Б Іларіон;  

    В Володимир;                Г Святослав.

5. Особисто вільні селяни-общинники, що мали власне господарство, земельні наділи та сплачували данину князю:

     А холопи;      Б закупи; 

     В рядовичі;    Г смерди.

6.  Битва на р. Альті відбулася у:

     А 1019 р.;     Б 1026 р.;   

     В 1036 р.;     Г 988 р.

 

Завдання ІІ (за правильно виконане завдання 1 бал)

7. Дайте визначення:

     Феод, вотчина 

8. Розташуйте події у хронологічній послідовності:

      А заснування Києво-Печерського монастиря;

      Б поява «Правди Ярослава»;

      В проведення Володимиром адміністративної реформи.

 

9. Вставте в речення пропущені слова:

    «У час правління … завершується процес перетворення … … на … ».

 

Завдання ІІІ (за правильно виконане завдання 1,5 бал)

10. Чому Ярослава називали Мудрим?

11. Установіть відповідність між датами і подіями:

 

а) 980 р.

1) заснування Києво-Печерського монастиря;

б) 1051 р.

2) спорудження храму Св. Софії у Києві;

в) 1037 р.

3) початок князювання Володимира Великого;

 

4) запровадження християнства як державної релігії.

 

Завдання ІV (за правильно виконане завдання 3 бали)

 

12. Доведіть, що за правління Володимира Русь перетворилася на імперію.

 

Сфотографувати і надіслати мені  в приватні повідомлення у вайбері до  кінця уроку.


                     6   клас
6 клас - завдання НА УРОК  з  історії  

(виконувати ПІД ЧАС УРОКУ):
Записуємо у зошити

Число 

Класна робота

Тема уроку

Біблія як історичне джерело

1.    Опрацювати параграф 18
2.Прочитайте десять заповідей Божих. Дати відповідь на запитання письмово в зошиті
  1. Як ці заповіді могли прислужитися згуртуванню євреїв?
  2. Чому вони стали втіленням загальнолюдських цінностей?
  3. Які із заповідей вам здаються найважливішими?

Десять заповідей

  1. Я є Господь Бог твій, і немає інших богів, крім Мене.
  2. Не сотвори собі кумира і ніякого зображення; не вклоняйся їм і не служи їм.
  3. Не згадуй імені Господа Бога твого марно.
  4. Шість днів працюй і роби всю працю свою, а сьомий є день відпочинку, який присвяти Господу Богу твоєму.
  5. Шануй свого батька й матір, та будеш благословенний на землі й довголітній будеш.
  6. Не убий.
  7. Не чини перелюбу!
  8. Не вкради.
  9. Не свідчи неправдиво на ближнього свого!
  10. Не жадай дому ближнього свого… дружини… раба… вола… ані осла, ані всього, що є в ближнього твого!».

3.    При вивчені теми раджу скористатися відео



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

 Параграф 18





Немає коментарів:

Дописати коментар

 7 клас  Всесвітня історія Практична робота. Замок. Рицарські традиції. Життя селян. Опрацювати §10 Перегляньте відео Замки (4 хв. 13 сек.) ...